2014年6月29日 星期日

修理『朱義盛』

響公司同事有d乜野壞都比個機會我償試修理,例如:電腦唔郁、座椅甩手、風扇仔唔轉、影印機食紙、斷頸鍊.....講唔出嘅都有,我真係好使好用。

今次修理朱義盛,私人野,要帶返屋企整。其實我都唔明,黐野啫!咁都要搵我。


件朱義盛好似幾靚

睇真d,其實甩咗好多粒石,有d甩咗已經唔見咗

仲有耳環,6粒甩4粒

佢原本就係靠黐,唔甩有鬼

隻耳環粒石好細,要出動衫夾

整番,都幾靚,遠睇唔覺嘅!

18 則留言:

  1. 嘩, 你好多才多藝! 下次問下你先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝賞識!
      如果比3叔姐見到我咁寫Blog又會問我 " 係咪想要貼紙呀?"

      刪除
  2. 出動到衣夾!創意無限

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲試過:駁遮骨、駁熨衫板腳、駁鑊耳、修理熨門、櫃筒路軋、洗衣機去水.....幫長者安裝安全扶手、健身繩 ........唔信可以問3叔姐。

      刪除
    2. 駁遮骨啱用!
      你咁叻, 就算退休後生活無憂!

      刪除
    3. 相信搵唔到食,不過做義工應該可以。

      刪除
    4. 宜家冷氣師傅都收得好貴. 早一代既師傅都已退休, 有技術既人已買少見少, 將來未必揾唔到食.

      刪除
    5. 收得貴因為要考牌架,起碼都要電工牌……我個牌斷咗無續,考唔番架喇!
      e家人才越少因為好多技術都執正咗,考咗牌至可以做。好似大廈管理員(俗稱看更),都要牌……

      刪除
    6. 係啊! 我朋友諗住移民美國, 都係諗住考牌做水電工揾食!

      刪除
  3. 回覆
    1. 簡中都有架!
      我上次講漏咗,仲有:可以摺埋升高降低BB床for Mon姐、吊櫃(當年你屋企都整咗個)、響公司推送文件嘅手推車、摺台中間嘅鞋櫃、小形組合櫃、Mon姐書台嘅亞加力膠層架;仲有公司gathering嘅大型幸運輪、攤位遊戲.......應該仲有!否則我唔會連電鑽、電鋸、拉釘機、玻璃膠槍、熱溶槍.....咁多工具都買。
      仲有幫無數人安裝咗電話分機.....特別係長者,唔使佢地下下出廳聽電話。

      刪除
    2. 我又覺得自己計劃嘅歐洲自駕遊勁好多哩!離鄉別井、人地生疏、穿州過省、隨機應變、親身體驗他國風情,有胆色,有承擔……勁勁勁!慚愧,我果d算得乜。

      刪除
    3. 雖然我常周圍去, 但我都接受不了一人去旅行, 一定要找伴.
      其實無技術可言, 有方向感最好. 宜家有GPS, 已好大幫助.
      你連電器都識整, 都要技術同承擔架. 宜家好多人要3催4請先肯去做!

      刪除
    4. 唉吔!我係成日問人有乜野整果個呀!
      試過去到大舅屋企探做完手術嘅阿嫂,見佢地廚房個抽氣扇好油,我都忍唔住洗咗佢!
      佢地間屋入伙,廁所無層架放洗頭水之類,我第個星期就幫佢地整咗!
      我係咪有d問題呢???

      刪除
    5. 我屋企要揾人換花灑架

      刪除
    6. 可惜……
      如果唔使鑽牆應該好易換吖!

      刪除