2014年7月30日 星期三

極上大x屋日本料理

日前同孖仔堂細佬一行3公婆6個人聚一聚,試過尖沙咀嘅“極上大x屋日本料理”,好得,所以放上黎推介一下。

自從七姊妹道間“御日居無做之後,我地幾兄弟頓失聚腳點!一係就唔好食、一係就唔好坐。今次極上大喜慶都坐得好迫,不過好食,我地食lunch,2百幾,放題3個鐘,OK!新鮮、好味、好服務!




4 則留言:

  1. 我食咗大滿喜, 呢間未試.
    最近追帝王之女守白香, 好睇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見大滿喜響評語都算高喎!
      帝王之女守白香 ? 有趙顯宰做喎!我都要睇!多謝介紹!

      刪除
    2. 大滿喜唔錯, 好多人, 要book 位.
      好難揾, DVD都買唔到. 我最後係youku download 睇.

      刪除