2014年8月31日 星期日

Mon姐婚禮的snapshot

最近的起心肝將Mon姐結婚d相晒出黎放入相簿,大致完成,遲d晒埋大相就算大功告成。

3叔姐話始終鍾意睇相多過睇電腦!




d相大部份由專業攝影師影,我收相時都由心底叫咗一聲:pro!當然,如果我有咁嘅架生,相信我唔會影得比佢地差!

(以下d相唔係我影架)













4 則留言:

  1. 通常係呀女寫準備婚禮既blog, 老豆寫我就第一次見! 呢個blog 同你個banner 好 match!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我讀中學時開始寫日記,所以嫁女咁大件事我要寫囉!
      e家寫blog可以貼埋相,好過以前齋寫。

      刪除