2014年8月18日 星期一

希俊扮 Ninja Turtle

今日同希俊食lunch,食完行一陣,又想排隊玩遊戲,居然比個主持姐姐問我係咪佢爺爺或者公公!我話我係佢『朋友!果姐姐有d ???,唔識反應!我問希俊:“Am I your friend?”佢話:“Yes!”





希俊鍾意黎我屋企玩,因為我可以同佢玩d男仔野!e期流行忍者龜,於是……不過今次由我女婿出馬……哈!玩得仲顛!


戴番眼罩先

佢已經忍唔住,大耍『功夫』

仲有武器

睇下似唔似!

『似呀!似呀!』

成班大人比佢笑到碌地




古靈精怪


打鬥過程無相睇,無得睇!
只可以講,佢要逃走入房



點知,佢一黎突然突擊巧克力
跟住跳番 part 舞

然後講和

講和原因係佢睇唔到





笑到我地碌晒地!希俊你真係可愛!



2 則留言:

  1. 原來法$$$韓既真名叫希俊! 好chinese 同佢個樣唔襯wor.

    回覆刪除
  2. 既是眼𦋐,又是鼻𦋐!哈哈!

    回覆刪除