2010年7月18日 星期日

結婚相(2) 唔使留餸比我

影結婚相擺酒時我都有得食,唔使做人情,又有錢,好棧。通常我會坐兄弟姊妹席,因為經過一日接觸已經有d好熟落,加上我有心攪好d關系,下次到佢地結婚,唔使講,影相又搵我。

記得有次無咁好彩,要同班老人家坐,好彩坐我隔離個婆婆都好客氣,有傾有講,見我行開行埋影相無啖好食,就幫我挾哂 d 野響碗,又唔比伙計收,等我幾時返埋位都有得食,我滿懷感激,專心影相。點知有次見到伙計上鮑魚仔,就順眼望下我果圍,阿婆又幫我留番隻,但係,用佢對筷子夾架!!!有無攪錯呀。原來事後更加証實,所有餸都係用佢對筷子夾架。我可以點?依個教訓令我以後都加倍小心自己隻碗,寧願唔食都唔敢搏。

沒有留言:

張貼留言