2010年7月28日 星期三

退休生活plan

星期日同3叔姐行街市,突然心血來潮,打算退休後可以做.........

講講e家份工先。第1份工做到e家,3番4次差d無得做,亦都兩次3番唔想做。

3番4次無得做唔係講笑,一次肥雞餐,補9個月(實質6個月,因為我要3個月通知
,6+3=9),一次乳鴿餐補6個月,一次over 20年都有信收,唔記得補幾多個月,兩次炒人,即捕即解。是但一次都 buy 左拜。

兩次3番唔想做,第一次cut年尾雙糧,剛巧有friend有兩間沖曬店想頂一間比我,30萬連租約同沖曬機(菲林機);第二次集體減人工,剛巧發現7 11搵人加盟,50 - 70萬加盟費包5年,地點由我揀,租金、燈油火爉一人一半,伙記人工我出,一定要同佢攞貨,收入全部歸我....

e家回頭望番,沖曬店式微,7仔k仔隨街都係。計下計下,都係打工好。5天工作,17日公眾假期,18日大假,實質返兩日工就放一日假,有醫療,免電話費,有 allowrence,有得去旅行,加番左一次人工..... 先排3叔姐隻腳做手術claim足都唔使比錢,起碼唔使3叔姐做野先啦!

所以今次心血來潮,都係打算退休後先至做。做乜呢?就係響街市賣牙菜仔豆卜豆付喇!再賣d其他關連食物(例如未煮的粉麵、魚蛋魚片牛丸、大豆芽、....) why?因為可以過日神啦、乾淨、唔使殺生、無乜重野搬來搬去、唔使去入貨(送貨到街市)、唔會壓貨(因為入貨唔使多,賣哂就算)、實有人買、投資唔大(一個大雪櫃就夠)、無乜生意可以上網寫BLOG...............每年七月十四仲特別好生意添。

講真架!

沒有留言:

張貼留言