2013年9月27日 星期五

請帖、禮餅

過完大禮,上完泉州食飯,跟住嘅戲肉係派帖。

大部份請帖都用 printer print 名,只有少量要由我親自操刀。

寫張帖比3叔公先。點知寫完3叔姐話:唔請我牙?

好耐無寫帖,突然間話寫就寫係有d緊張

收帖幾時都係收女家帖好過收男家帖,起碼多張餅卡

e家結婚都有好多花款,先排打尖結婚嘅康表哥就響婚姻註冊處註冊,然後去IFC某酒廊小宴親朋,我地都係鍾意傳統d,聯婚擺酒。

佛山親友之前收到消息,即刻報名一圍,所以,趁派帖乘機e個星期6、日走一轉佛山,兩日一夜,休息一下。

佛山親友,係3叔姐家姐,所以除咗基本手信,特別要多準備兩合唐餅

我超鍾意食黃菱酥,一個人要食晒一個,唔會同人分,就算e家一個要分開兩日食都唔會

2 則留言:

  1. 日子垡越o黎越近!!!! 不過你地咁齊心!! 又咁有條理!!! 一,定順順利利!!!
    3叔公你 d 仔都ok 啦!! 哈..!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好, 希望一切順利!
      不過我唔明e句點解呀 : 3叔公你 d 仔都ok 啦!! 哈..!!

      刪除