2013年9月21日 星期六

福建行 - 手信 ("福建行"完)

回程不得不提坐飛機,3點開車,4點到機場,預計4點9登機,結果5點3登,登咗機坐響度等,突然 captain cool 話食飯先,因為國內空中管制,未有起飛時間,結果,7點1至飛,8點1到港,無奈。


咁大個泉州機場,得我地4個





第一次一邊食飛機餐一邊欣賞機場跑道景色

返到屋企攞晒d手信出黎。有老襯送,有親戚送,有自己買

e個我響古城買嘅紀念品

朱古力


功夫茶杯


e d 原本係派比親友嘅,我攞番兩袋留念

普洱茶餅



大紅袍,福建人習慣天熱飲鐵觀音,天冷飲大紅袍




綠茶

大量鐵觀音


最後,多謝老襯招待,老表車出車入,同埋各親友包容我地唔識講福建話!

福建行,完!

2 則留言:

  1. 大收穫喎!!!!
    你地主力買茶葉同糖果喎!!!
    古城果個紀念品好靚呀!!!! d 花好立體呀!! 好特出呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實d茶葉全部都係老襯送架!

      我都係鍾意個紀念品d梅花!

      刪除