2013年9月21日 星期六

福建行 - 第3日:夏門 / 鼓浪嶼

第3日要晚上7點至再有宴會,所以安排咗走一轉夏門同埋鼓浪嶼。

早餐食米線

如果有得揀,我會揀番A餐
老襯架新車

進入夏門,發現市容明顯靚過泉州,難怪,佢係同深圳一樣,第一代經濟特區

天橋都靚d

馬路同路燈又靚d

酒店
碼頭,對面就係鼓浪嶼,5分鐘就去到

落船喇!
佢碼頭個鼓浪?係咪寫錯呢?

一行10人

鼓浪嶼,睇旅遊書都見到介紹佢嘅係:四季如春、萬國建築、生活閒適.....不過,我嘅體驗係:熱到出汁、旺過旺角、人山人海,特別要批評係個廁所,入到去暈咗都即刻醒番。可能天冷加平時黎會好d。我地都係行咗個零鐘啫,公道d講,睇得咁少就 comment 係對鼓浪嶼唔公平!


海灘,唉,no comment
佢d建築物係幾靚




日光岩





好多野食
 



起碼有10間 e 類珍珠店

好多野賣



出名嘅手信店








我地今次只係行咗鼓浪嶼一條旺街,環島週邊無行過,日光岩無上過 ....起碼玩一日先至感受到佢嘅優美。唉,下次無咁熱至講啦,我今次底衫面衫都濕晒呀!

沒有留言:

張貼留言