2010年2月11日 星期四

仲敢收茶錢?

我開gang做“科佬”時ICAC已經成立咗 (1974年成立),但每次上門修理完電話d客仲習慣比茶錢我必定禮貌地婉拒但有時都婉拒失敗。

  • 有一次幫一位老人家整完電話要走老人家隻手已經揸住d錢話比我飲茶我當然say no啦同老人家講唔使比錢架修理係免費架點知佢一手掟晒d錢入我“架生袋”,即刻砰聲柵埋門。我返到屋企"摷"哂d錢出尼一毫兩毫五毫都有夾埋個半銀錢
  • 有個星期六朝早響一個馬主屋企修理電話見佢個“攪盤”幾舊於是換咗個新攪盤比佢馬主高興叫阿四比$50我突然又問我:師傅你賭唔賭馬架?賭就比隻貼士你當時死蠢嘅我話:我唔識賭架!佢隨即叫阿四換過張$100我當時人工每個月得$885.-咋 ( e家講番出尼唔知會唔會比ICAC拉呢?)
  • 又有次唔記得年初幾港督府有電話壞,(當時港督係麥理浩)。 去到原來司機宿舍壞電話整完走人個司機突然比封利是我吓!港督府都比茶錢佢話新年流流收啦!咁多謝晒喎!係青蟹一張。
* 開gang即係話我大個仔,可以獨自一個人做科佬
** 科佬 = fault

沒有留言:

張貼留言